Eesti rockabilly foorum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Eesti rockabilly foorum

---Eesti Rockabilly foorum koondab kõiki Rockabilly ja Rock'n'Roll muusika sõpru ja huvilisi---

PealehtPealeht  Latest imagesLatest images  RegistreeriRegistreeri  Logi sisse  FacebookFacebook  

I am Rockabilly - Täispikk versioon

Go down 
2 posters
AutorTeade
Oldermann
Admin
Admin
Oldermann

Postituste arv : 560
Registration date : 01/12/2007

I am Rockabilly - Täispikk versioon Empty
PostitaminePealkiri: I am Rockabilly - Täispikk versioon    I am Rockabilly - Täispikk versioon Empty21.02.14 12:39

Eesti tüdruku Liisi Mölder'i tehtud lühifilmi täispikk versioon Rootsi Rockabilly'st.

The American era of Rock’n'Roll music, shiny hot rods and pinup style is the golden time to look back to for a lot of young and old Swedes. Backyards of Raggares are full of classic cars like Pontiacs, Mustangs and Chevys, pompadour haircuts and dotted pinup skirts are used confidently in everyday life. Every year these classics are brought out to the “biggest and baddest classic car show in the world” – Power Big Meet in Västeras, where everybody likes to boast with the fact that there are more American 50s and 60s cars registered in Sweden than in the USA itself.

“I am Rockabilly” follows a rockabilly girl Carina and her family on their way to the Power Big Meet to get a glimpse of the Swedish Raggare world.

Viimati muutis seda Oldermann (23.12.15 7:44). Kokku muudetud 2 korda
Tagasi üles Go down
altraditional
Moderaator
Moderaator
altraditional

Postituste arv : 410
Registration date : 29/12/2007

PostitaminePealkiri: Re: I am Rockabilly - Täispikk versioon    I am Rockabilly - Täispikk versioon Empty26.02.14 17:32

Võiks mingitlaadi ühise vaatamise teha?
Tagasi üles Go down
Oldermann
Admin
Admin
Oldermann

Postituste arv : 560
Registration date : 01/12/2007

PostitaminePealkiri: Re: I am Rockabilly - Täispikk versioon    I am Rockabilly - Täispikk versioon Empty23.12.15 7:46

uuendasin esimest posti, nüüd saadaval täisverisoon, esilinastus ka Old Iron Weekender #3 autokinos.
Tagasi üles Go down
Sponsored content

PostitaminePealkiri: Re: I am Rockabilly - Täispikk versioon    I am Rockabilly - Täispikk versioon Empty

Tagasi üles Go down

I am Rockabilly - Täispikk versioon
Tagasi üles 
Lehekülg 1, lehekülgi kokku 1